۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

در آستانه دیدار در لیگ جهانی والیبال؛

نگاهی به سلایق شخصی بازیکنان تیم ملی ایتالیا/علاقه به فیلم ضد ایرانی!

نگاهی به سلایق شخصی بازیکنان تیم ملی ایتالیا/علاقه به فیلم ضد ایرانی!

تیم ملی والیبال ایران در حالی روز جمعه پیش رو در رقابت‌های لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می‌رود که یکی از ستاره‌های با سابقه این تیم فیلم ضد ایرانی 300 را به عنوان فیلم مورد علاقه خود معرفی کرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی ساعت 22:30 روز جمعه پیش رو در سالن بالاکاسا شهر مودنا برگزار می‌شود. ایتالیا که قدرتمندترین تیم و صدرنشین گروه B این مسابقات محسوب می‌شود ستاره‌های سری A را گرد هم آورده و برای قهرمانی در این دوره از مسابقات دورخیز کرده است.

در کنار سطح بالای فنی که بازیکنان این تیم دارند حضور یکی دو بازیکن از دیگر ملیت‌ها با تابعیت ایتالیایی هم باعث شده تا کیفیت کار این تیم به مراتب بیشتر از قبل شود که البته سردمدار همه آنها "ایوان زایتسف" است. با این حال خواندن برخی از اطلاعات ستاره‌های این تیم قدرتمند والیبال دنیا خالی از لطف نیست. به خصوص این که یکی از بازیکنان با سابقه این تیم اعلام کرده فیلم مورد علاقه‌اش یک فیلم ضد ایرانی است! در زیر بخشی از علایق شخصی بازیکنان این تیم را می‌خوانید.

ایوان زایتسف؛
ستاره 24 ساله و 202 سانتیمتری روسی‌الاصلی که در شهر رم متولد شده، این روزها فوق ستاره ایتالیایی‌ها به حساب می آید. او که تاکنون امتیاز آورترین بازیکن لیگ جهانی بوده و در رده دوم بهترین سرویس‌زن و بهترین اسپکر رقابتها ایستاده است در صفحه شخصی خود در FIVB نوشته است:

* کتاب مورد علاقه: -
* غذا: ایتالیایی، محلی و بومی 
* فیلم: -
* موزیک: راک
* دیگر ورزش‌ها: تنیس
* سرگرمی: کامپیوتر، غذا

کریستین ساوانی؛
ساوانی با 31 سال سن از جمله بازیکنان باتجربه تیم ملی ایتالیا به حساب می‌آید که دو سال پیش در جام جهانی ژاپن هم برابر تیم ملی ایران به میدان رفته بود. او که تا پیش از شروع لیگ جهانی 207 بازی را در کارنامه خوب به ثبت رسانده بود در صفحه شخصی خود از فیلم 300 به عنوان فیلم محبوب خود یاد کرده است. در این فیلم تصویر ناخوشایند و تحریف شده ای از ایرانیان دوران هخامنش ارائه شده بود.

* کتاب مورد علاقه: کن فولت 
* غذا : مک دونالد 
* فیلم: 300
* موزیک: لیگابوئه
* دیگر ورزش ها: فوتبال
* سرگرمی: جمع آور اشیاء عتیقه

امانوئل بیرارلی؛
بازیکن 32 ساله و سرعتی تیم ملی ایتالیا در دیدار قبلی این تیم برابر کشورمان ذخیره لوئیجی مسترآنجلو به حساب می‌آمد. او که در شهر اوسترا متولد شده به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارد. بیرارلی 202 سانتیمتری در صفحه شخصی خود اینگونه نوشته است:

* کتاب مورد علاقه: رمانتیک 
* غذا: پاستا و ماهی
* فیلم: فیلم های مربوط به روانشناسی 
* موزیک: راک
* دیگر ورزش ها: بسکتبال و تنیس
* سرگرمی: آهنگ، خواندن کتاب های طنز

دراگان تراویکا؛
پاسور دو رگه ایتالیایی - صربستانی لاجوردی پوشان با 26 سال سن و 131 بازی از تجربه کافی برای حضور در لیگ جهانی برخوردار است. این بازیکن که تا رده هشتم بهترین پاسورهای لیگ جهانی هم خود را بالا کشیده، به سه زبان ایتالیایی، انگلیسی و کروات تسلط کامل دارد:

* کتاب مورد علاقه: فابیو وولو(یکی از نویسنده های معروف ایتالیایی)
* غذا: فیله گوشت گاو 
* فیلم: لنگان لنگان رفتن
* موزیک: هیپ هاپ
* دیگر ورزش ها: -
* سرگرمی: تماشای فیلم، موزیک، وقت گذرانی با رفقا

توماس برتا؛
این بازیکن 23 ساله پیش تر جایی در تیم ملی ایتالیا نداشت ولی در لیگ جهانی عضو ثابت لاجوردی پوشان به حساب می‌آید. برتا که به زبان انگلیسی صحبت می کند با 205 سانتیمتر در دفاع میانی یکی از بازیکنان قابل  اتکای لاجوردی ها محسوب می‌شود:

* کتاب مورد علاقه: لامیسکلانه آ دی اسکات
* غذا: ماهی
* فیلم: لاف زن
* موزیک: راک
* دیگر ورزش ها: اسکی
* سرگرمی: -

سیمونه پارودی؛
این بازیکن 27 ساله که در ترکیب اصلی ایتالیایی‌ها حضور دارد صفحه شخصی خود را کاملا خالی به نمایش گذاشته و حاضر به پاسخگویی درباره علایق شخصی خود نشده است. تنها زبانی که این بازیکن صحبت می‌کند ایتالیایی است. او در مجموع 89 بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته است.

آندره‌آ جیووی؛
لیبروی 183 سانتیمتری و 29 ساله تیم ملی ایتالیا در المپیک 2012 لندن شایستگی‌هایش را به نمایش گذاشت و در ترکیب این تیم قرار گرفته است. او که علاوه بر ایتالیایی به زبان انگلیسی هم تسلط دارد در صفحه شخصی خود آورده است:

* کتاب مورد علاقه: -
* غذا: ایتالیایی
* فیلم: تریلر(دلهره آور)
* موزیک: همه نوع آهنگ
* سایر ورزش ها: تنیس، بسکتبال
* سرگرمی: رفتن به کوه

میکله فدریزی؛
این بازیکن جوان و 22 ساله که به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارد از شهر لونا خود را به والیبال ایتالیا معرفی کرده است. او نخستین تجربیات بین‌المللی خود را پشت سر می‌گذارد و پیش‌تر سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را نداشت:

* کتاب مورد علاقه: -
* غذا: پاستا
* فیلم: -
* موزیک: الکترو هاوس
* دیگر ورزش ها: -
* سرگرمی: پلی استیشن، موزیک

متئو پیانو؛
این بازیکن 22 ساله هم در زمره بازیکنان تازه وارد به اردوی تیم ملی ایتالیا است. او با 208 سانتیمتر مدافع میانی ایتالیایی‌ها محسوب می‌شود. پیانو به چهار زبان ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی صحبت می‌کند:

* کتاب مورد علاقه: رمان
* غذا: بستنی، دسر
* فیلم: کمدی، اکشن
* موزیک: پاپ، هاوس، ایتالیایی
* دیگر ورزش ها: شنا، تنیس
* سرگرمی: سینما، مسافرت، گشتن با دوستان

سالواتوره روسینی؛
این بازیکن 26 ساله لیبروی دوم تیم ملی ایتالیا به حساب می‌آید. روسینی 185 سانتیمتری به زبان فرانسه و انگلیسی هم تسلط کامل دارد و پیش از لیگ جهانی تنها در 5 مسابقه برای تیم کشورش به میدان رفته بود:

* کتاب مورد علاقه: -
* غذا: ماهی
* فیلم: تریلر
* موزیک: همه نوع آهنگ
* دیگر ورزش ها: بسکتبال NBA
* سرگرمی: والیبال ساحلی

لوکا وتوری؛
این بازیکن 22 ساله بعد از المپیک به اردوی تیم ملی ایتالیا فرا خوانده شد و در 5 مسابقه هم به میدان رفت. بازیکن تیم پارما با دو متر قد امیدوار است به زودی جایی برای خود در ارنج اصلی ایتالیایی‌ها باز کند:

* کتاب مورد علاقه: محافظه کار اهل جنوب
* غذا: لاساگنه
* فیلم: به سوی وحشی
* موزیک: نیک دارک
* دیگر ورزش ها: -
* سرگرمی: مطالعه، تماشای فیلم های قدیمی

کد خبر 2084241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha